عاشقان فرهاد مجیدی

عاشقان فرهاد مجیدی

من ان گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی ابی ولی با ذلت و خاری پی شبنم نمیگردم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


قلعه نویی:سلامت فرهاد مجیدی مهم تر از نتیجه دربی ست

سلامت فرهاد مجیدی برای من خیلی مهم تر از نتیجه دربی است. مجیدی را برای بازی های لیگ قهرمانان می خواهم. دربی زیاد مهم نیست و فرهاد مجیدی هم آن قدر در دربی گل زده که نیازی به اثبات خودش در این بازی ها ندارد.

امیر قلعه نویی

فرهاد مجیدی این روزها تمرینات بدنسازی را پشت سر می گذارد و با توجه به اینکه ماه ها از تمرینات دور بوده می کوشد با انجام تمرینات منظم تر خود را به شرایط ایده ال برساند.

فرهاد مجیدی اما هنوز مجوز حضور در میدان را از سوی مربی بدنساز استقلال و خود قلعه نویی دریافت نکرده است. در تمرینات روزهای اخیر اما مجیدی تلاش زیادی برای جلب توجه امیر قلعه نویی داشته و حتی به وی گفته:« اگر صلاح بدانید می توانم تیم را در سفر به اصفهان همراهی کنم.» امیر قلعه نویی اما در جواب فرهاد گفته:« من نمی خواهم ریسک کنم. بدن تو الان آماده نیست و این طور که حاج قاسم مربی بدنسازی تیم هم می گوید باید دو هفته دیگر لااقل تمرین کنی.» همین شد که مجیدی از تلاش برای همراهی استقلال از سفر به اصفهان منصرف شد.

حالا او می کوشد هرطور شده خودش را به دربی برساند اما معلوم نیست که امیر قلعه نویی با حضور فرهاد در دربی موافقت می کند یا خیر؟! ظاهرا امیر قلعه نویی قصد ندارد در این بازی به مجیدی میدان بدهد و به نوعی فرهاد مجیدی هم از ماجرا بو برده است.

البته قلعه نویی هیچ اظهار نظر رسمی در این باره نکرده است اما درباره اینکه او انگیزه آنچنانی برای بازی دادن به مجیدی در دربی ندارد می توان به حرف هایی که سرمربی استقلال با حاج قاسم مربی بدنساز این تیم زده بسنده کرد. امیر به حاج قاسم گفته:« سلامت فرهاد برای من خیلی مهم تر از نتیجه دربی است. مجیدی را برای بازی های لیگ قهرمانان می خواهم. دربی زیاد مهم نیست و فرهاد هم آن قدر در دربی گل زده که نیازی به اثبات خودش در این بازی ها ندارد. او را برای بازی با الهلال آماده می خواهم.»

با این تفاسیر دور از ذهن نیست که مجیدی در دربی هم نتواند برای استقلال بازی کند. شاید امیر قلعه نوعی به این می اندیشد که بازی پر استرس دربی شاید منجر به مصدومیتی برای کاپیتان تیمش بشود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: houman.shayan تاريخ: شنبه 16 دی 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

salam houmanam 17 salame injaro vase tamame ssihaye iran sakhtam makhsoosan asheghaye capitan farhad

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to farhadeesteghlali.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com